Powered By Blogger

duminică, 9 mai 2010

Comunităţile Online


Demult voiam să scriu despre aceste comunităţi online. Voi încerca în rândurile viitoare să dau un semnal de alarmă pentru cei care se ştiu ca fiind nişte împătimiţi ai comunităţilor online, dar şi pentru cei care nu prea au avut de-a face cu aceste două comunităţi.
Acestea sunt numeroase, dar am să mă leg de cele mai cunoscute de noi toţi, anume mirc şi hi5
Am să incep cu mircul. Iată ce am constatat în urma vizitelor mele pe mirc. Vârstele celor care accesează des mircul se încadrează între 14 şi 40 de ani. În opinia mea sexul masculin domină clar această comunitate m-aş risca să spun şi o cifră şi anume 70%. De asemenea marea majoritate a bărbaţilor care frecventează mircul provin dintr-o clasă socială medie, rari sunt cei care fac parte din “aristocraţie”. Scopul multora dintre ei este să agaţe piţipoance tinere, frumoase, fără prejudecăţi, gata oricând pentru o aventură de-o noapte. Sunt şi persoane care intră cu scopul de a-şi căuta perechea. Da, mai pe româneşte îşi caută nevastă pe mirc. Pe mirc vei descoperi foarte mulţi frustraţi sexual, care probabil n-au văzut niciodată ce se află sub chiloţii unei fete .Bântuiţi de acest mister, de această întrebare care se repetă de nenumărate ori în capul lor se avântă direct în ghearele primitorului şi inteligentului “Diavol de România”. Aceştia sunt păcăliţi cu uşurinţă de băieţi care se dau drept fete sau fete care le promit acestora că vor ieşi la un suc, sau chiar vor face sex sălbatic în schimbul unor avantaje precum încărcarea telefonului, sau îi pun să facă una mică în faţa web-ului, iar apoi pun imaginile pe site-uri special concepute pentru frustraţii sexual. Am constatat cu stupoare că mircul e înţesat de tipi dubioşi care, cu o dezinvoltură incredibilă îţi dau cu organul genital în monitor. Dacă nu eşti sigur de verosmilitatea celor de mai sus, intră pe mirc şi convinge-te. Sunt şi excepţii bineînţeles. Oameni care intră pe mirc pentru a cunoaşte oameni noi, personalităţi noi. Oameni care vor să vadă cum a evoluat această comunitate, sau care pur si simplu îşi omoară jumătate de oră stând pe mirc, comportându-se decent, fără vulgarităţi, prietenoşi, aceştia sunt cei inteligenţi, cu capul pe umeri, care ştiu ce au de făcut, urmărindu-şi în tihnă scopurile.Unele mai nobile, altele “malefice”. Dar asta e altă mâncare de peşte. Pentru ei nu pot decât să zic: RESPECT. Subiectul acesta va mai fi deschis , pentru că sunt multe de spus, iar acest capitol delicat trebuie tratat pe larg.
Sunt indulgent şi spun că aproximativ 65% din populaţia urbană a României cuprinsă între 14 şi 30 de ani are un cont de hi5. Nimic anormal până aici, dar din aceste procente am observat că foarte, dar foarte mulţi utilizează în exces acest site. Ce e rău în asta? Faptul că mulţi dintre ei stau ore în şir pe hi5 şi caută fete frumoase sau băieţi frumoşi cu bani. Ei sunt cei care-şi pun poze indecente pe hi5 cu scopul de a atrage. Aici lumea ar putea spune că-s frustrat, dar spre amuzamentul multora şi spre supărarea altora care se vor regăsi în cele ce urmează, nu pot spune decât: Lectură plăcută.

“Masculii feroce” îşi pun poze în care sunt îmbrăcaţi la ultima modă, poze cu muşchii lor plini cu creatină sau maşinuţa lor preţioasă. Scopul? Să agaţe o gagică mişto cu care să facă “nebunii”. Aceşti masculi prind incredbil de bine la piţipoancele care caută să"guste" dintr-un Bmw sau altă maşină de lux. Aceste gagicuţe fierbinţi au poze indecente, în care-şi expun “bijuteriile” cât mai bine. Aici mă refer la sâni sau fund. Unele aleg să facă poze dezbrăcate aproape total tocmai pentru a face spectacol total şi a pune mâna pe vreun mascul feroce. Ce urmează după ce lucrurile degenerează între cei doi porumbei? Proverbul care explică cel mai bine situaţia este: Unde nu-i cap e vai de picioare. Las imaginaţia fiecăruia să lucreze la această situaţie, ba mai mult aş vrea să ştiu la ce vă gândiţi, un comment nu ar strica. Eu mi-am imaginat că ferocitatea masculină a dat roade şi i-a făcut pipiţei un copilaş frumos şi gingaş. Speriat de situaţie Leul, regele junglei româneşti a luat-o la goană în prerie, lăsând minunăţia de fată fără niciun sfanţ şi cu un plod.
O altă concluzie la care am ajuns este că există cazuri ingrijorător de multe de narcisism, mai ales la fete. Acestea îşi pun sănătatea în pericol doar pentru a arăta cât mai bine, iar pozele trebuie sa fie remarcabile, ele să stralucească. Recompensa este un gagiu plin de bani. Mişto nu?Mulţi ar pune întrebarea: Ce este de făcut? Eu am ajuns la următoarea conluzie. Nu e nimic grav dacă îţi petreci o perioadă scurtă de timp pe aceste 2 comunităţi online, însă cel mai bine e să îţi conturezi foarte bine scopul înainte de a intra în horă pentru că e posibil să rămâi dezamăgit(ă).

NARCISISMUL E ÎN FLOARE NU-L LĂSA SĂ TE OMOARE!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu