Powered By Blogger

luni, 10 mai 2010

Zâna Măseluţă


Acum două zile în timp ce mă întorceam din vacanţa de paşti, în tren fiind, am avut ocazia să văd un film foarte amuzant, dar în acelaşi timp interesant. Numele filmului este "Tooth Fairy". Filmul e nou şi cred că poate smulge un zâmbet oricui. Eu m-am amuzat copios, însă m-a captivat ideea filmului, aceea de a nu le spulbera altora visurile, oricât de nerealiste ar părea. Cu toţii visăm să ajungem undeva departe în viaţă. Să fim undeva sus, să mirosim aerul proaspăt de la înălţime, dar puţini dintre noi "visătorii" ajung acolo unde cântă Lira şi se bea nectar şi ambrozie. E bine să visezi.Te ajută să te hrăneşti, să supravieţuieşti şi să treci mai departe luptând pentru a ajunge în vârf. Sunt din păcate şi cazuri în care visurile produc efecte negative oamenilor. În special celor care nu reuşesc să îşi atingă obiectivele, îndeplinirea visului devine irealizabilă şi atunci intervine de cele mai multe ori depresia, melancolia, tristeţea, pierderea încrederii în sine. Lucrurile pot degenera din cauza neîndeplinirii obiectivelor, iar unii oameni ajung să se sinucidă.
Revenind la film pot spune că m-a motivat şi mai tare să lupt pentru a-mi îndeplini scopul. Nu e uşor să te lupţi pentru un viitor cât de cât mai bun într-un mediu în care toţi vor să te folosească doar atât cât poţi să le oferi ceva, apoi te vor arunca precum un deşeu toxic în "braţele băncii de rezerve".
Şi eu ca mulţi alţii încerc să mă agăţ cu dinţii de puţinele şanse care apar în viaţă, doar pentru a avea peste ani ce pune pe masă şi, poate, o amărâtă de cocioabă în care să-mi duc la bun sfărşit viaţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu