Powered By Blogger

luni, 12 iulie 2010

Spitalele, un coşmar



În sfârşit apuc să mai scriu pe blog. Am trecut printr-o mulţime de evenimente în ultimul timp,însă cel mai frustrant a fost la examenul medical pe care l-am dat acum 2 sătămâni. În acea perioadă nu prea eram în apele mele, eram supărat din motive inexistente şi nu puteam să mă mobilizez psihic. În ziua aceea nu credeam că pot să am ceva legat de sănătate pentru că la ultimul control medical efectuat totul a fost în regulă şi nu mi s-a descoperit nimic. După ce am trecut cu bine de ORL şi oftalmologie şi radiologie,a urmat ultimul cabinet şi anume chirurgia. Acolo ne-a pus să ne dezbrăcăm pentru a observa eventuale malformaţii ale corpului sau ale coloanei. Ne-a întors pe toate părţile şi unul dintre doctori mi-a spus să stau drept, cu mâinile pe lângă corp. După ce am luat poziţia "drepţi" acesta a rugat o asistentă să mă treacă pe foaie. După ce s-a terminat controlul, eu şi încă 4 colegi am fost trimişi să facem o radiografie la coloană. Devenisem foarte iritat gândindu-mă că aş putea avea ceva la coloană.În subconştient eram convins că sunt sănătos, dar starea mea de spirit era la pământ şi nu mă puteam gândi decât la lucruri negative. Însă nu asta voiam să relatez. De-abia de aici începe recitalul. Am fost la radiologie,am făcut o radiografie, după care am întrebat-o pe doctoriţă dacă am vreo problemă. Mi-a spus că din ce a văzut ea coloana e puţin strâmbă.Căzuse cerul pe mine, devenisem şi mai supărat. A doua zi am fost trimis iar la spital pentru clarificarea situaţiei. Am ajuns prea târziu din cauza unor circumstanţe pe care le voi relata cu altă ocazie. Am fost nevoit să merg a 3a oară la spital pentru a vedea dacă într-adevăr am vreo problemă.Ajuns la locul cu pricina, nu am fost deloc surprins că am aşteptat aproximativ o oră până m-a băgat cineva în seamă. Apoi am fost trimis când la parter când o altă doctoriţă mă trimite iar la etajul 1. După toată tevatura mi s-a confirmat că nu am nicio problemă. Concluzia este următoarea:evitaţi spitalele pe cât posibil, mai bine trataţi-vă cu leacuri băbeşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu