Powered By Blogger

luni, 14 februarie 2011

În căutarea adevărului


A trecut mult timp de când nu am mai scris şi am observat că mi-am pierdut cititorii pe care îi aveam. Din păcate intrasem într-o perioadă în care intervenise delăsarea, plictiseala, indolenţa şi lenea. Odată cu precedentele schimbări care s-au petrecut în preafrumoasa mea viaţă am decis să-mi schimb atitudinea şi să încerc puţin câte puţin să iau frâiele vieţii în cele două mâini pe care le am. Toată motivaţia şi dorinţa de a reveni omul care eram înainte au survenit datorită unei cărţi pe care am citit-o şi m-a inspirat realmente şi anume: Codul lui Da Vinci ( Dan Brown). Misterele care stau şi astăzi în umbra adevărului legat de Iisus Christos şi a vieţii lui mi-au indus o stare pozitivă pe care n-am mai avut-o de mult timp. E fascinant să vezi cum unii oameni încearcă toată viaţa să descopere un adevăr care poate schimba întreaga istorie a omenirii şi apoi te întrebi tu după ce vei pleca de pe această lume ce laşi în spate. Răspunsul e foarte simplu: Dacă nu lupţi pentru ceva, ori că ar fi o familie ori că ar fi descoperirea unui adevăr sau pur şi simplu crearea unui concept sau scrierea unei cărţi vei trece prin viaţă fără să înţelegi de ce ai trăit.
Mai mult decât atât, timpul trece cu o viteză halucinantă pe lângă noi, iar din cauza fenomenelor naturale precum cutremurul de 8.9 grade din Japonia trebuie să ne mobilizeze pe toţi şi să ne creeze o atitudine menită să ne ajute să ne realizăm obiectivele: atât cele bune cât şi cele "necurate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu